Алина Витухновская (blackicon) wrote,
Алина Витухновская
blackicon

ТакЪ! Даже лучше чем в оргинале. (Найдено в сети).

РІЗНИЦЯ між російською та англійською ЗЛОЧИНОМ

Оигінал взято у  blackicon вр РІЗНИЦЯ між російською та англійською ЗЛОЧИНОМ 1. СтільІтак, Англійське Злочин - це, перш за все, Умисел. Темні Води. Архетипічна Тортури. Шізоузор, тче витонченим, послідовним, витонченим Психічним Художником. Богом Вишуканого Моменту. Візерунок, що вплітається в Яву. Продумано. Педантично. Расчетліво.С дендістскім шиком і богемної легкістю Справжнього Мйстра, "Ідеального Лиходія". Англійське Злочин - це кіч Над-Ідеї. Екзистенція аморального індивідуалізму. Своя Игра. Антініцшеанская безодня, що таїть в собі тривожну кровожерну глибину, заховану в простенькому, примітивному, в дитячому, і тому справді, онтологічний жахливому - в Тій Самій Пісеньці. Хлопчик, ти ж пам'ятаєш, що Містер Майка чекає тебе за рогом! І тебе вабить ця невтішна геометрія кошмару. Коли Агата Крісті оживає під джазовий оргазм Майкла Наймана, Девід Лінч замінює собою Достоєвського. І над проклятими російськими питаннями еротичним шепотком - тонко-чеширському - "Хто вбив Лору Палмер?" Англійська стиль у мистецтві - це фашистський стиль. Девід Боуї замість Адольфа Гітлера. І Англійська Королева замість Магди Геббельс. Англійське Злочин має хиже безліч отруйних смислів і рівнів-інтелектуальних, філософських, естетичних, психопатологічних. Воно виходить за межі криміналу як такого, набуваючи статус екзистенціального досвіду, Магічного Дійства. Англійське Злочин - це детектив без рефлексіі.Раскольніков без Достоєвського. Право, яке скасовує тарну тремтіння. Англійське Злочин-це, насамперед, Якість. Стиль. Порода. 2. Російське ІноеРусское Злочин - безвихідно Інша. Поверхневе. Хворе м'якоттю випадкових пристрастей. Лубкове. Душевненько-Лоховскі, немов шапка-вушанка на мамлеевском мертвяки, що крадемо безцільними бомжещупальцамі. Часом Русское Злочин дико і дегенеративно люто. Несамовито жорстоко. У ньому - то злобненькая горілчана завзятість, то сльозливі каяття. Християнського багато в ньому. І щось є овече-плебейське. Або зло воно, патологічно, чікатілісто, хвацько. Або - по-дурному зовсім блаженно, комаха якось і байдуже. Російське Злочин порожньо. І емоції, викликані ним, цілком укладаються в ліниве вигук "охуеть!", Що виражає традиційне на Русі шанування перед усім, що хоч скільки-небудь порушує обридлу Буденність. Але в "охуеть!" Цьому немає ні здивування, ні радості. Російське Злочин позбавлене витонченості. Як правило - це битовуха. Як знаряддя вбивства російські використовують кухонне начиння - ніж або сковороду. Російське Злочин містечково і не естетично. У ньому немає трагедії. Трагедію в ньому зміг знайти тільки режисер Балабанов. Більше ніхто. Російське Злочин непрезентабельно. Навіть для світської хроніки. При цьому воно завжди - мейнстрім. "У підворітті нас чекає маніяк" - це знає будь-яка школярка. Коли її згвалтують і розчленують, вона скаже: "Всі помруть, а я залишуся". І стане гендиректором МТВ. 

Аліна Вітухновская 
ДАЛІ БУДЕ
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 6 comments